دو خودرو ریلی واگن پارس اراك رونمایی شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شركت واگن پارس اراك در حاشیه مراسم رونمایی از این دو محصول گفت: این محصولات شامل بوژی ملی و واگن دو محوره مخصوص حمل بار است.

'حسین عاشوری' بیان كرد: بوژی ملی توسط تیم مهندسی شركت واگن پارس اراك به منظور استفاده در واگن های باری طراحی و ساخته شده كه قابلیت شتابدهی در حركت قطار ها را از سرعت 100 كیلومتر به 120 كیلومتر بر ساعت دارد.

وی ادامه داد: افزایش توان حمل بار در هر واگن باری از 80 تن به 90 تن از دیگر قابلیت های محصول بوژی ملی است.

مدیرعامل شركت واگن پارس اراك اظهار كرد: این بوژی با وجود نوپا بودن خط تولید، متقاضیان زیادی دارد كه دلیل آن قابلیت حمل بار بیشتر با سرعت بالا است.

عاشوری عنوان كرد: نحوه اتصالات بوژی های ملی و بهبود و تقویت سیستم ترمز در واگن ها ضریب ایمنی حركتی واگن ها را افزایش داده و این مزیت مهم این محصول جدید واگن پارس است.

وی یادآور شد: ساخت هر جفت از این نوع بوژی‌ها برای یك واگن 55 هزار دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد.

مدیرعامل شركت واگن پارس اراك گفت: خودرو ریلی دو محوره مخصوص حمل كانتینر به عنوان دومین محصول این شركت امروز رونمایی شده كه از مشخصات آن طول عمر بالا، قیمت مناسب و كاهش هزینه های تعمیر و نگهداری واگن ها برای بهره برداران ریلی نسبت به محصولات مشابه است.

عاشوری ادامه داد: در حال حاضر شركت واگن پارس قرارداد ساخت 150 دستگاه از این خودرو ریلی باری دو محوره را به سفارش بخش خصوصی در دستور كار دارد كه 90 دستگاه از این واگن‌ها تاكنون تولید و مابقی تا پایان سال آینده تحویل مشتری می شوند.

وی خاطر نشان كرد: خط تولید واگن دو محوره حمل كانتینر زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم كرده و در صورت سفارش های جدید این امكان اشتغال زایی تا دو برابر وجود دارد.ك/2

8148/507





:: برچسب‌ها: زمستان , تایلند , کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: